سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مکتب قرآن و عترت

طرح فتنه عمیق
بسمه تعالی
یادم نمی رود روزهایی که پروژه گرداب را آغاز کردیم و در جلسات مختلف در حال تشریح فعالیت پایگاه های مخربی بودیم که نه تنها برای جامعه بلکه برای بشریت هم، انتهای تباهی و سقوط محسوب می گردید.
صرف نظر از تبعات داخلی فعالیت ضد انسانی این پایگاههای فارسی زبان که لطمه های زیادی به جامعه ایرانی و اسلامی وارد کردند. بخاطر دارم نوشته های نیما راشدان و سایر رسانه های خارجی همچون رویتر را که از ابتذال جامعه ی ایرانی خبر می داد!! ابتذالی که ظاهرا، جامعه ی غرب گریبانگیر آن نمی باشد!!
البته این نوع ادبیات رسانه ای غرب و روشنفکران اینچنینی اتفاق تازه ای نیست و در تمامی موضوعات و فراز و نشیب های انقلاب اسلامی ایران عزیزمان دیده می شود. اینگونه به نظر می آید که بعضی از جریانات غربی و افراد وابسته به آنها، از هر روزنه ای برای ایجاد جنگ رسانه ای استفاده می کنند و در تلاشی مذبوحانه تمام قوای خود را برای این نبرد به کار می گیرند. که همین امر مسئولیت هر ایرانی با غیرت را در هر کجای این کره ی خاکی بیش از پیش می کند.
آری، اینجاست که مشخص می شود نقش پذیری هر فرد در جامعه و مسئولیتی که به همراه دارد چقدر می تواند در سر نوشت و هویت بخشی ما به ایرانی و اسلامی بودنمان مهم باشد. فرآیند ناتوی فرهنگی، نمونه ی بارزی است که متاسفانه تعداد زیادی از کاربران جامعه مجازی کشور خواسته یا نا خواسته در آن گرفتار شدند و روح آنها با مرگ تدریجی از انسانیت دور گشت. مرگی که شاید به راحتی قابل درک نباشد و وقتی آشکار می شود که فرد در گرداب فساد و تباهی قرار می گیرد.
بررسی سایر زوایای این فرایند شوم و ارتباط تعدادی از عوامل آن با شبکه های خارجی از مسائلی است که می بایست به طور کامل در پروژه ی بشر دوستانه گرداب موشکافی گردد.
ادامه مطلب در:
http://www.gerdab.ir/fa/pages/fetne.php